Variklis pradėjo nestabiliai
dirbti ir uždūmijo šviesiais dūmais?
Labiausiai tikėtina šviesių dūmų atsiradimo išmetime ir nestabilaus
darbo priežastis variklio kuro sistemos užteršimas arba į ją
patenkantis oras.
Pirmiausia, būtina patikrinti kuro bako ventiliacijos sistemos
tvarkingumą. Šiuo atveju, dirbant varikliui, bake susidaro oro
išretėjimas (vakumas), kuris trukdo kurui patekti į kuro siurblį.
Greitam patikrinimui užtenka nuimti dangtelį nuo kuro bako įpylimo angos
ir pasižiūrėti ar pasikeis variklio darbas. Jei variklio darbas
pasidarys stabilus ir išnyks dūmai, tai reiškia, kad būtina pravalyti
bako ventiliacijos sistemą.
Toliau reiktų atkreipti dėmesį į kuro filtrą. Jeigu jis seniai nekeistas
pakeiskit. Įdėmiai apžiūrėkite kuro privedimo vamzdelių pajungimus
prie kuro filtro ir kuro siurblio. Esant menkiausiam įtarimui dėl
nesandarumo, pakeiskit sandarinimo tarpines. Atkreipiam Jūsų dėmesį į
tai, kad daugumoje dyzelinių automobilių kuro sistemoje susidaro
išretėjimas (vakumas), dėl to kuras per nesandarumus netekės. Oro
patekimas į kuro sistemą taip pat įmanomas per aukšto slėgio kuro
siurblį, bet šį gedimą namų sąlygomis pašalinti sunku. Daryti tai
rekomenduojama specialiose dirbtuvėse, remontuojančiose kuro aparatūrą.
|
Automobiliuose, kuriuose įrengta papildoma mechaninė kuro pompa,
nestabilaus darbo priežastimi gali būti pompos vožtuvo užteršimas ar
susidėvėjimas. Daugumoje atvejų šios pompos yra neardomos ir, sugedus,
yra keičiamos.
Jeigu jūsų automobilio kuro sistema tvarkinga, tai įmanoma, kad
priežasties reikia ieškoti aušinimo sistemoje. Šviesius dūmus gali
iššaukti į cilindrus patenkantis aušinimo skystis. Tai gali įvykti
įtrūkus (pramušus) galvutės tarpinei arba atsiradus įtrūkimams pačioje
variklio galvutėje. Diagnozuojant šį gedimą, reikia nuimti aušinimo
sistemos išsiplėtimo bakelio kamštį, nedirbant varikliui ir po to
užvesti variklį. Visa tai atlikti reikia atsargiai, kadangi aušinimo
skystis yra aukštos temperatūros. Jeigu gedimas aušinimo sistemoje, tai
dūmų kiekis, dirbant varikliui be išsiplėtimo bakelio kamščio, turi
žymiai sumažėti. Įmanoma, kad bus matyti dujų patekimas į išsiplėtimo
bakelį. Norint pašalinti šį gedimą būtina nuimti variklio galvutę ir,
kaip minimum, pakeisti variklio galvutės tarpinę.
Jeigu Jums vis dėlto nepavyko surasti ir pašalinti šviesius dūmus
iššaukiantį gedimą, atvykite pas mus ir mūsų specialistai būtinai Jums
padės. Jūs taip pat galite gauti konsultaciją arba užsirašyti pas mus
automobilio remontui telefonu +370 5 2152522.
(bus tęsinys) |
|