Variklis pradėjo nestabiliai dirbti ir uždūmijo šviesiais dūmais?

Labiausiai tikėtina šviesių dūmų atsiradimo išmetime ir nestabilaus darbo priežastis – variklio kuro sistemos užteršimas arba į ją patenkantis oras.

Pirmiausia, būtina patikrinti kuro bako ventiliacijos sistemos tvarkingumą. Šiuo atveju, dirbant varikliui, bake susidaro oro išretėjimas (vakumas), kuris trukdo kurui patekti į kuro siurblį. Greitam patikrinimui užtenka nuimti dangtelį nuo kuro bako įpylimo angos ir pasižiūrėti ar pasikeis variklio darbas. Jei variklio darbas pasidarys stabilus ir išnyks dūmai, tai reiškia, kad būtina pravalyti bako ventiliacijos sistemą.

Toliau reiktų atkreipti dėmesį į kuro filtrą. Jeigu jis seniai nekeistas – pakeiskit. Įdėmiai apžiūrėkite kuro privedimo vamzdelių pajungimus prie kuro filtro ir kuro siurblio. Esant menkiausiam įtarimui dėl nesandarumo, pakeiskit sandarinimo tarpines. Atkreipiam Jūsų dėmesį į tai, kad daugumoje dyzelinių automobilių kuro sistemoje susidaro išretėjimas (vakumas), dėl to kuras per nesandarumus netekės. Oro patekimas į kuro sistemą taip pat įmanomas per aukšto slėgio kuro siurblį, bet šį gedimą namų sąlygomis pašalinti sunku. Daryti tai rekomenduojama specialiose dirbtuvėse, remontuojančiose kuro aparatūrą.

 

Automobiliuose, kuriuose įrengta papildoma mechaninė kuro pompa, nestabilaus darbo priežastimi gali būti pompos vožtuvo užteršimas ar susidėvėjimas. Daugumoje atvejų šios pompos yra neardomos ir, sugedus, yra keičiamos.

Jeigu jūsų automobilio kuro sistema tvarkinga, tai įmanoma, kad priežasties reikia ieškoti aušinimo sistemoje. Šviesius dūmus gali iššaukti į cilindrus patenkantis aušinimo skystis. Tai gali įvykti įtrūkus (“pramušus”) galvutės tarpinei arba atsiradus įtrūkimams pačioje variklio galvutėje. Diagnozuojant šį gedimą, reikia nuimti aušinimo sistemos išsiplėtimo bakelio kamštį, nedirbant varikliui ir po to užvesti variklį. Visa tai atlikti reikia atsargiai, kadangi aušinimo skystis yra aukštos temperatūros. Jeigu gedimas aušinimo sistemoje, tai dūmų kiekis, dirbant varikliui be išsiplėtimo bakelio kamščio, turi žymiai sumažėti. Įmanoma, kad bus matyti dujų patekimas į išsiplėtimo bakelį. Norint pašalinti šį gedimą būtina nuimti variklio galvutę ir, kaip minimum, pakeisti variklio galvutės tarpinę.

Jeigu Jums vis dėlto nepavyko surasti ir pašalinti šviesius dūmus iššaukiantį gedimą, atvykite pas mus ir mūsų specialistai būtinai Jums padės. Jūs taip pat galite gauti konsultaciją arba užsirašyti pas mus automobilio remontui telefonu +370 5 2152522

(bus tęsinys)
1
2
3
4
5
6
7