005
004
003
002
001
|
Į Jūsų dyzelinio automobilio kuro baką
pateko vanduo?
Jeigu Jums nepatogiu metu pasibaigė degalai ir Jūs buvote priversti
pasipildyti įtartinos kokybės dyzeliniais degalais iš atsitiktinio
šaltinio, o po kurio laiko variklis pradėjo blogai dirbti, lėtai
numesdinėti arba, atvirkščiai, blogai didinti apsukas, tai įmanoma, kad į
degalus pateko vanduo.
Nupilkite nusistovėjusius degalus iš kuro filtro į švarų indą ir
patikrinkite, ar nėra degaluose vandens. Jeigu degaluose yra vanduo, būtina
kaip galima greičiau išpumpuoti iš bako degalus su vandeniu, prapūsti
degalų sistemos žarnas suspaustu oru, pakeisti kuro filtrą.
Jeigu tai nutiko toli nuo dirbtuvių, tai kelyje būtina laikas nuo laiko
bent nupylinėti nusistovėjusius degalus iš kuro filtro.
Patekus vandeniui į kuro siurblį, šio detalės labai greitai koroduoja. Kuro
siurblio ir purkštuvų precizinių mazgų tarpelis yra kelių mikronų, todėl
patekus vandeniui dažnai užstringa ir lūžta kuro siurblio plunžeris, taip
pat užstringa purkštukų adatos. Ypač didelė šių gedimų tikimybė yra po to,
kai automobilis kurį laiką pastovi su nedirbančiu varikliu paprastai tai
atsitinka kitą rytą po naktinio stovėjimo.
Jeigu atsirado pirmieji užstrigimo ir siurblio dozatoriaus ar purkštukų adatų
judėjimų pažeidimų požymiai, tai būtina nedelsiant išrinkinėti kuro siurblį
ir purkštuvus ir kruopščiai pašalinti atsiradusius korozijos židinius,
poliruoti ir paruošti detalių paviršių, keisti labai sukorodavusias
detales.
Visa tai daryri rekomenduojama specializuotose dirbtuvėse, kuriose
remontuojama kuro aparatūra.
Jeigu Jums vis dėlto nepavyko laiku pašalinti vandenį ir prasidėjo
negrįžtamieji gedimų procesai, atvykite pas mus ir mūsų specialistai
būtinai Jums padės. Jūs taip pat galite gauti konsultaciją arba užsirašyti
pas mus automobilio remontui telefonu 370 5 2152522
|
|