006
005
004
003
002
001
|
Variklis pradėjo nestabiliai dirbti ir
uždūmijo šviesiais dūmais?
Labiausiai tikėtina šviesių dūmų atsiradimo išmetime ir nestabilaus darbo
priežastis variklio kuro sistemos užteršimas arba į ją patenkantis oras.
Pirmiausia, būtina patikrinti kuro bako ventiliacijos sistemos tvarkingumą.
Šiuo atveju, dirbant varikliui, bake susidaro oro išretėjimas (vakumas),
kuris trukdo kurui patekti į kuro siurblį. Greitam patikrinimui užtenka nuimti
dangtelį nuo kuro bako įpylimo angos ir pasižiūrėti ar pasikeis variklio
darbas. Jei variklio darbas pasidarys stabilus ir išnyks dūmai, tai
reiškia, kad būtina pravalyti bako ventiliacijos sistemą.
Toliau reiktų atkreipti dėmesį į kuro filtrą. Jeigu jis seniai nekeistas
pakeiskit. Įdėmiai apžiūrėkite kuro privedimo vamzdelių pajungimus prie
kuro filtro ir kuro siurblio. Esant menkiausiam įtarimui dėl nesandarumo,
pakeiskit sandarinimo tarpines. Atkreipiam Jūsų dėmesį į tai, kad daugumoje
dyzelinių automobilių kuro sistemoje susidaro išretėjimas (vakumas), dėl to
kuras per nesandarumus netekės. Oro patekimas į kuro sistemą taip pat
įmanomas per aukšto slėgio kuro siurblį, bet šį gedimą namų sąlygomis
pašalinti sunku. Daryti tai rekomenduojama specialiose dirbtuvėse,
remontuojančiose kuro aparatūrą.
Automobiliuose, kuriuose įrengta papildoma mechaninė kuro pompa,
nestabilaus darbo priežastimi gali būti pompos vožtuvo užteršimas ar
susidėvėjimas. Daugumoje atvejų šios pompos yra neardomos ir, sugedus, yra
keičiamos.
Jeigu jūsų automobilio kuro sistema tvarkinga, tai įmanoma, kad priežasties
reikia ieškoti aušinimo sistemoje. Šviesius dūmus gali iššaukti į cilindrus
patenkantis aušinimo skystis. Tai gali įvykti įtrūkus (pramušus) galvutės
tarpinei arba atsiradus įtrūkimams pačioje variklio galvutėje.
Diagnozuojant šį gedimą, reikia nuimti aušinimo sistemos išsiplėtimo
bakelio kamštį, nedirbant varikliui ir po to užvesti variklį. Visa tai
atlikti reikia atsargiai, kadangi aušinimo skystis yra aukštos temperatūros.
Jeigu gedimas aušinimo sistemoje, tai dūmų kiekis, dirbant varikliui be
išsiplėtimo bakelio kamščio, turi žymiai sumažėti. Įmanoma, kad bus matyti
dujų patekimas į išsiplėtimo bakelį. Norint pašalinti šį gedimą būtina
nuimti variklio galvutę ir, kaip minimum, pakeisti variklio galvutės
tarpinę.
Jeigu Jums vis dėlto nepavyko surasti ir pašalinti šviesius dūmus
iššaukiantį gedimą, atvykite pas mus ir mūsų specialistai būtinai Jums
padės. Jūs taip pat galite gauti konsultaciją arba užsirašyti pas mus
automobilio remontui telefonu +370 5 2152522.
(bus tęsinys)
|
|