Į Jūsų dyzelinio automobilio kuro baką pateko
vanduo?
Jeigu Jums nepatogiu metu pasibaigė degalai ir Jūs buvote priversti
pasipildyti įtartinos kokybės dyzeliniais degalais iš atsitiktinio
šaltinio, o po kurio laiko variklis pradėjo blogai dirbti, lėtai
numesdinėti arba, atvirkščiai, blogai didinti apsukas, tai įmanoma, kad
į degalus pateko vanduo.
Nupilkite nusistovėjusius degalus iš kuro filtro į švarų indą ir
patikrinkite, ar nėra degaluose vandens. Jeigu degaluose yra vanduo,
būtina kaip galima greičiau išpumpuoti iš bako degalus su vandeniu,
prapūsti degalų sistemos žarnas suspaustu oru, pakeisti kuro filtrą.
Jeigu tai nutiko toli nuo dirbtuvių, tai kelyje būtina laikas nuo laiko
bent nupylinėti nusistovėjusius degalus iš kuro filtro.
Patekus vandeniui į kuro siurblį, šio detalės labai greitai koroduoja.
Kuro siurblio ir purkštuvų precizinių mazgų tarpelis yra kelių mikronų,
todėl patekus vandeniui dažnai užstringa ir lūžta kuro siurblio
plunžeris, taip pat užstringa
|
purkštukų adatos. Ypač didelė šių gedimų tikimybė
yra po to, kai automobilis kurį laiką pastovi su nedirbančiu varikliu
paprastai tai atsitinka kitą rytą po naktinio stovėjimo.
Jeigu atsirado pirmieji užstrigimo ir siurblio dozatoriaus ar purkštukų
adatų judėjimų pažeidimų požymiai, tai būtina nedelsiant išrinkinėti
kuro siurblį ir purkštuvus ir kruopščiai pašalinti atsiradusius
korozijos židinius, poliruoti ir paruošti detalių paviršių, keisti labai
sukorodavusias detales.
Visa tai daryri rekomenduojama specializuotose dirbtuvėse, kuriose
remontuojama kuro aparatūra.
Jeigu Jums vis dėlto nepavyko laiku pašalinti vandenį ir prasidėjo
negrįžtamieji gedimų procesai, atvykite pas mus ir mūsų specialistai
būtinai Jums padės. Jūs taip pat galite gauti konsultaciją arba
užsirašyti pas mus automobilio remontui telefonu
+370 5 2152522. |
|